תרגיל של עברית

אני לוקחת שיעורי עברית והמורה שלי רוצה שבתרגול אני אכתוב משהו בעברית, אז הינה! ללמוד עברית זה לא קל. קודם כל צריכים ללמוד את האותיות, אז כדי לעשות את זה קראתי ספר. הבעיה היא שלא למדתי את השמות של האותיות ועכשיו אני כל הזמן מבולבלת בין “כ” ו”ק” ובין “ת” ו”ט”. אני אפילו לא יודעת לכתוב “פ” ו”צ” סופית. ישראלים אומרים שזה לא באמת קשה לכתוב ולקרוא אבל איך אני יודעת אם יש “ע” או”א” או”ה” או כלום?? אפילו עם “י” לפעמים יש ולפעמים אין, סתם ככה! לא פשוט. וגם אם אני לא מכירה מילה, אני לא יודעת איך לקרוא אותה. איך אני לומדת מילים חדשות?! ואני עוד לא דיברתי על יחיד\רבים… אני לא בטוחה שבאמת יש לזה חוקיות! יש כמה מילים שאני לא בטוחה אם אי פעם אדע לכתוב אותם, למשל “עכשיו” ו”צהריים”. ידעתם ש”וורד-פרס” הוא לא ידידותי לעברית? אני לא יכולה לסיים את המשפט האחרון עם נקודה אם אני רוצה שזה יראה יפה

Welcome to the magic world of Hebrew!

2 thoughts on “תרגיל של עברית

  1. so should I write in Hebrew?

    and who says it isn’t hard reading and writing? not only these are new letters, Hebrew also doesn’t sounds like it is written. You did very well, I must say.
    and yes, wordpress is horrible for Hebrew use.

    • You can write in Hebrew if you prefer, it’s always a good exercise for me. And worst case, there’s always google translate 😉

Leave a Reply

